Soon is better than nothing

 
 
Kanske inte ett årtionde senare än resten av Sveriges befolkning, men fyra månader i varje fall - då tar jag inte i överkant, då är jag bara ärlig - jag har börjat lyssna igenom sommarpratarna som sändes i sommar!
Himlarns vad bra det är!
 
Har precis lyssnat igenom Elsa Billgrens spännande historia, vilken inlevelse i upptäckterna av tyllkjolar & giftemål hon gör. Hela vägen från historierna i gamla kläder till uppväxten där hon bjöd in folket på gatan till cirkus i deras lägenhet. Hennes historier kan jag gladerligen drömma bort till en stund, pastellfärger, åh, pastell!
 
Anja Pärson - hur hon har burit känslan av att fatta tycke för det andra könet, hur karriären har tagit sina tvister & helt enkelt hur det kan bubbla i magen av att vara tillsammans med en tjej, minst sagt spännande!
 
 
Lyssna: Elsa Billgren
 
 
Lyssna: Anja Pärson
( Alla länkar är lånade från Sverigesradio.se )


Kommentarer
Sandra

Du är så söt att man bara vill ta en stor tugga!

Svar: Haha, du har sötast kommentarer av alla! Kom och ät på mig lite så ska jag bjuda på glögg för besväret ( ;
Jennifer

2012-11-18 @ 21:17:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0