Summerlight

 
Ett kort från i somras, då jag hängde vid hängbron en sen sommarkväll & fotade ljuset.
Starka klarblå örhängen & blonderat hår, en stark ton ab blont - men nu är jag less, nu börjar det gå mot mörkare tider och håret borde göra likaså. Det ska bli ett besök hos frisören framöver, eller en kär vän som har talang, återkommer!
 
Det går fort med veckorna, och en kollega nämde att det knapprar in mot jul, 6 veckor kvar?! Är det dags att panik baka än?Jag känner ett behov av glögg och lussebullar, men jag ska hålla ut en liten stund till - än så länge kör jag på äggmackor & mycket mycket kaffe, heja!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0