Changing movement into light

Nu har min sömnlöshet börjat igen, jag kan verkligen bara inte sova på natten. Ligger vaken och vrider och vänder på mig och jag blir bara så less. När man bestämmer sig för att lägga sig i rätt bra tid för att hinna med så mkt som möjligt dagen efter kommer man inte upp ur sängen för att man har tvingat sig själv till att sova i timtal. Jag hoppas det bara hinner vända innan skolan börjar för annars kommer jag få problem, lr ska jag säga alla andra som jag ska umgås med? hahah

Jag ska försöka göra ngt av den dötid som finns tills bussen går till Dorotea. Jag längtar som en tok efter alla människorna därborta och det kommer blir riktigt härligt att få fördriva tid med dom i några dagar. Det känns verkligen jobbigt att jag inte har sett Viktoria på flera månader, flera MÅNADER. Dom veckorna hon var borta i sthlm var det riktigt dryyygt och nu har månader passerat, tur att telefonen finns säger jag bara! hahah Sommar i dorotea, dorotea och sin sommar, fint väder och bara vara utanför dorotea. Känner ni inte hur härligt allting låter? Det finns ingen hake, dit ska jag och ha mys!

Det känns lite illa när man hälsar på sina grannar och dom tror att det är jehovas vittnen som kommer, det är ett rätt bra tecken på att man inte ha varit där på ett tag. Eller så får jag hoppas på att jag kan skylla på att min söta tant är 80, annrs mår jag riktigt dåligt hahaha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0