Come back in time

En härlig kvällspromenad med många mysiga samtal som jag behövde, alltid lika härligt att prata ut om saker och ting i tid och när man själv inte riktigt vet vad man håller på med. Imorgon kör vi igång med allting igen, ett år kvar och det startar imorgon, hoppas på en lugn början. Ska bli toppen att se allt folk igen, särskilt min älskade klass.

Jag hann faktiskt med en liten film idag ändå, det vart music and lyrics som jag trodde skulle vara lite mera kärlek i sig än vad den hade men att sätta på musikspelaren efteråt och höra All By Myself med Eric Carmen gjorde den automatiskt lite mysigare än vad den redan var innan hahaha. Nu ska jag till sängen med mina älskade tidning och tvinga mig själv till sömns, wish me good luck!


Kommentarer
Jenny

åå så roligt att läsa vad du sysslar me sötnos!

2008-08-26 @ 13:58:04
URL: http://jennybennyjenny.blogspot.com
Oxx

Jag måste säga detsamma, ett bra sätt när vi har lite tid! puss

2008-08-28 @ 21:49:33
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0