Don't give me

Jag har suttit ett bra tag och faktiskt försökt mig på att ändra utseendet på min blogg men efter en stund av misslyckade gav jag upp. Jag trodde att det skulle gå smidigt och bra när jag hade många ideer med mig men imorgon när jag är lite piggare ska jag se till att det blir ngt av det hela, den är rakt igenom boring just nu.

Dagen har varit toppen. Jag har käkat GOD lunch på folkan med en del av brudarna ur klassen, haft en konstig uppstart på en ny kurs och rundat av med stenmans med andra söta människor. Jag har haft ont i huvudet mesta delen av kvällen och till råga på allt har vi fått virus på den andra datorn och jag känner mig världelös när det gäller teknikens under ikväll, det lämnar jag också åt morgondagen. Jag märker av att skolan är igång. Det blir faktiskt ett puss idag ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0