Get up

Lång kväll igår, jag hann dra en sväng hos hannah och det var toppen skönt att bara sitta och ta igen allt man har missat tsm. Jag inser att man lär sig uppskatta tillfällena man får tsm mkt mera när man inte träffas så ofta, vilket jag inte vet om det är positivt lr negativt men det känns jobbigt att hon kommer finnas nere i härnösand resten av tiden, istället för bara några steg ifrån mig men det är sånt man får lösa efterhand förstår jag. Klockan två kände jag att det var dags att dra mig hemåt så jag hann få lite sömn innan jag skulle upp och göra mig iordning innan festen.

Snart är vi påväg, och det känns väldigt skönt att hitta på ngt vettigt i solskenet som faktiskt har kommit, underbart ! Jag hoppas bara att sommarvädret fortsätter komma så man inte sitter kvar i chocken över att det regnar och är skitväder under sommarlovs veckorna. 50 års kalas var det ja, med släkten och jag tror vi kommer få det riktigt mysigt! Nu ska jag köra och släppa tankarna om att jag är så trött så jag antagligen kommer somna innan festen ens dragit igång ikväll men det är sånt man får ta om man är dum och inte sover på natten haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0