I will be waiting on the lee side hiding from the storm

Hur var det nu igen, sista dansgalan för sommaren då vi skulle ta ut allt vi hade? Jag måste säga hel hjärtat att vi verkligen lyckades igår! Jag har ärligt talat inte haft så roligt på väldigt länge, det var ett otroligt bra gäng jag fick starta upp hela kvällen med! Maten, musiken ( alla välkända schlagerlåtarna, haha ) och allt folk! Man har så mkt att ta igen när man inte träffats på hela sommaren, eller kanske för mig eftersom jag inte har varit hemma så mkt. Nya ansikten under kvällen och glädje rakt igenom! Saiwa med stugan vart en perfekt plats och det avslutades lika bra som hela kvällen börjat.

Jag är rädd att om jag fortsätter kommer jag bara tjata ut hur roligt jag verkligen hade det så jag tror jag stannar där haha. Jag säger bara TACK allt folk, ni gjorde verkligen min kväll, det är ett som är säkert! <3

   

   


Kommentarer
Jåhanna

hallåå vad roligt att du skaffat en blogg!

och det såg skitmysigt ut i stugan, nästan så jag ångrar att jag inte var med er ;) hihi!

2008-08-24 @ 20:55:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0