If I were you

Rätt nyttig dag om jag får säga det själv. Inte på själva träningsfronten kanske eftersom jag insett under dagen att jag håller på att bli förkyld, det tackar vi för! Jag har äntligen hittat tillbaka till min träning plus att skolan börjar till veckan med all träning som medföljer och jag måste gå och bli snuvig, vi får hoppas att det försvinner över natten annars kommer jag bli lätt besviken.

Annars for vi upp på villis idag och jag hann träffa evelina och snacka om morgondagen, oerhört mysigt att träffa henne en snabbis då vi båda insåg hur otroligt länge sen vi faktiskt sågs, illa. Jag har även hunnit med att kika in lisa och bjoerns nya lägenhet och den kändes jätte mysig, dom gjorde den automatiskt mysig genom att bara vara där. Köpte nytt te idag, två sorter t.om , hör och häpna. Grönt jordgubbs/grädd och tutti frutti, kunde inte motstå med dom lockande namnen inte. Hann provsmaka ett i lägenheten och jag är inte det minsta besviken över det, bra inköp!

Jag har lyckats med ngt jag aldrig trodde. Sen den dagen jag fick veta vad en kungsörn är för ngt har jag alltid varit i hugget på att få se en och eftersom det inte är särskilt stor chans till det heller ville jag ännu mera lyckas. Jag har medvetet suttit och kikat lite här och där när jag har kommit på tanken och idag har jag kommit fram, jag har sett en livs levande kungsörn! Ja, jag känner mig lite tuff just nu haha. Jag önskade bara att jag kunde ha fångat den på bild, det vart lite sudd men inbillar man riiiktigt hårt ser man den nog, ungefär. Mäktig syn kan jag med all säkerhet säga!

 





Kommentarer
Vicky

Te är alltid trevligt! och kul att du såg en kungsörn minsann, det har jag aldrig gjort :D

2008-08-23 @ 10:13:13
Andrea

Såg en kungsörn hemma förra veckan, mamma var jätterädd att den skulle få för sig att ta vår hund ;p

2008-08-25 @ 17:19:07
URL: http://andreeal.blogg.se/
Oxx

hahaha, men det har hon all rätt till. dom är BIG! :p

2008-08-28 @ 21:51:17
URL: http://oxx.blogg.se/
Oxx

ohja, jag är fortfarande lite paff i brallan över det, hahah. jag älskar digg mormors te!

2008-08-28 @ 21:51:45
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0