I'm a plane in the sunset

Att träffa släkten är alltid så mysigt, det är så synd bara att alla inte har tiden att träffas lika ofta som man egentligen vill, lr kanske som jag vill. Men igår var iaf nästan alla samlade och det vart en toppen kväll! Micke vart så glad över våran uppvaktning och jag gillade allt som hörde till. Nytt trevligt folk som man träffade, god mat och trevligt sällskap, precis som det ska vara! Det kändes som om kvällen slutade för snabbt kanske, det var tididgt i säng för dom flesta, en del för att dom var så trötta eftersom allting startade runt två och dom andra pg.a av för mkt alkoholintag haha. Kenny var en stor bra del av kvällen, hann fanns alltid runt omkring och det gillar jag! Barnen var högljudda och sprang omkring överallt, men jag kan ju inte låta bli att tycka om dom eftersom barn är en av dom sötaste sakerna som finns! Särskilt min kusin Ludvig, hoppas jag kan ta chansen och vara barnvakt åt han framöver, det hade varit ngt! Synd bara att en av mina kusiner gömde sig när han såg mig, det känns som att vi behöver arbeta på våran relation lite hahaha.

Om bara ett litet tag ska vi köra och hämta upp Jenny med bussen, jag ser fram emot det som få! Det är kanske inte så värst många dagar det handlar om men vi kommer göra det bästa av tiden som vi alltid gör och det känns skönt att få träffa, prata och bara vara med henne! Nu blir det en sväng i duschen så jag inte skrämmer iväg kvinnan så fort hon kommer hit haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0