Its more than i would care to explain

Nu har jag börjat peppa igen för dansgalan, jag känner på mig att det kommer bli en toppen kväll! Det som är planerat före med brudarna vet jag med säkerhet kommer lyckas eftersom jag inte sett dom på år och dag och med dom brukar allting bli lyckat. Det enda negativa med dansgalan är att man vet om att skolan är kring hörnet, kvällen före allting börjar igen. Bita ihop och njuta säger jag.

Min tidning kom idag med posten, perfekt tid. Jag kände faktiskt bara för att sitta ner med mitt te i handen och läsa och försvinna en stund i den. Kanske variera med min jätte mysiga bok som jag håller på med, observera att jag inte har läst på en för lång tid så det nästan överraskar mig så därför kommer jag njuta lite extra. När boken är slut väntar filmen framför som jag hoppas på är minst lika bra, försoning är namnet och den ser jag fram emot.

Bilderna från dom senaste dagarna som gör att jag bara saknar folket lite mera men det är värt ändå, puss!

  

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0