Take a look and see

Dagen innan allting börjar. För nu när skolan drar igång igen kommer det bara rulla på, schemat kommer antagligen vara späckat med ider och planering. Därför var det extra skönt att ta vara på dom små stunderna i dag som jag egentligen gillar så mkt men jag aldrig tar till vara på. Sitta i hammocken och läsa, gå en promenad uppe i berget med hunden och tänka, ta en kopp te och läsa lite om andras vardag. Allting som innebär att man tar det mest lugnt och har tid för sig själv. Jag måste skärpa mig när det gäller ensamtiden eftersom jag inser hur mkt bättre jag mår efter stunderna.

Jag är sugen på en riktig kärleksfilm så jag bara kan sitta och njuta lite granna åt någon annans lyckliga liv ( även fast det är enbart film, haha ), så kärleksfilm it is.

I'm out, I'm closing a chapter
All in, a world full of rapture
Caught up, it's time for the show


Kommentarer
sabina

jag tar också vara på dom stunderna idag!! känns som att det är sista gången man har såna på en evighet...haha! kram på dig

2008-08-25 @ 18:52:17
Oxx

haha ja du har så rätt, även fast man inte vill tänka på det. vi ignorerar lite granna och hoppas med stort H. puss

2008-08-28 @ 21:50:19
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0