The person in the mirror

Minnen som finns, jag saknar dom. Det finns dom som har förändrat hela min värld, även om det bara var för en liten stund så kommer det alltid att finnas med mig vare sig jag vill eller inte. Att kunna ta på det som en gång har hänt,uppleva det en gång till, även om det bara handlar om den minsta stunden så ska känslorna som man upplevde då komma tillbaka. Man ska blicka framåt, se livet som kommer som man själv inte hunnit varit ett parti i men ibland stannar man upp och vill faktiskt bara tillbaka och leva en liten stund till. Det går inte ändra det som hänt, så sant men att kunna känna att man faktiskt kan vara med en stund till och njuta. Ikväll vill jag tillbaka till stunder som passerat och uppleva allt igen, fast i min takt.



Kommentarer
© A N N I S P A N N I S

Sugen på ny bloggdesign?





Kika in min bloggtävling :]

2008-08-22 @ 21:35:34
URL: http://akolan90.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0