The reason that the sky is blue

Nu tog jag äntligen tag i saken och bestämde en tid som passade både jag och Ida så nu har jag tillbringat hela min dag där och det har varit hur mysigt som helst! Jag är så glad att det faktiskt funkade och att jag fick träffa henne själv, utanför skolan och bara umgås, sen att starten avgick klockan sju för oss märktes kanske av under dagen då min hjärna började dega ihop sig haha. Men utöver det har det var riktigt avkopplande och trevligt, det här får vi se till att styra upp oftare bruden!(:

Jag kände att jag kunde lita på min kära vän Hitta.se och finna idas hus eftersom jag inte ville väcka henne klockan ett på natten då jag i mitt stilla sinne insåg att jag inte kom på vilken gata kvinnan bodde på. Hittade adressen, tog mig till den och möttes av en HELT annan brud! Jag är glad att hon ändå skulle upp på jobbet och att hon var så trevlig mot mig för hon borde ha sett att jag kände mig rätt dum hahaha. Nu hoppas jag i efterhand att jag kollar lite nogare VILKEN Ida jag ska till egentligen nästa gång hahah.

Jag känner suget efter dansgalan nu som infinner sig om bara en vecka och jag VET att ni också känner det! Hah

                                                                                


Kommentarer
Linda

Missa inte min blogg. Vad tycker du om designen? Kramiz =)



Passa även på att läsa det nyaste inlägget om inte mer =)

2008-08-13 @ 23:09:49
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/
Ida

Tack själv! :) Vi måste träffas snart igen <3

2008-08-17 @ 18:38:26
URL: http://idaottosson.blogg.se/
Andrea

Haha, hur många är det inte som har blandat ihop Ida och Ida? :p

2008-08-17 @ 19:41:56
URL: http://andreeal.blogg.se/
Oxx

Jag lovar dig att det ska vi, det får vi absolut inte sluta med sötnos! PUSS

2008-08-21 @ 18:05:14
Oxx

hahaha jag hoppas på många för jag skämdes en hel del.! :p

2008-08-21 @ 18:05:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0