Things are changing

Även fast det inte känns rätt, det stämmer inte överens med vad man känner, vill eller hade planerat. Det behöver inte vara ngt man ville skulle hända egentligen utan bara ngt man trodde skulle bli av. Men när det som skulle ske inte stämmer överens med vad man en liten stund i sitt stilla sinne trodde känns allting fel, fel fel fel fel och åter fel och jag gillar inte ordet fel för fem öre. Jag brukar inte vara den person som säger att jag önskar att jag kunde ta tillbaka saker, eller önskade att det inte skedde för jag tror alltid att allting har en mening. Men det finns fel och rätt tillfällen att få fram saker på, men jag inser att man inte riktigt kan välja dom särskilt bra. Jag tror också att även om man förstår varandra löser sig alltid sakerna, förr eller senare. Det är nog bara stunden tills båda parterna har kommit dit som är jobbig. Det känns även lite illa att skriva ner orden som jag nyligen har insett men alkohol kan verkligen vara människans värsta vän ibland.


Kommentarer
Merika

är det som hände förra helgen?

2008-08-31 @ 15:42:20
URL: http://emmamerika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0