This time

Det vart ingen dag med Viktoria och Stina , känns tråkigt eftersom jag hade sett fram emot att träffa dom men inte deppar vi ihop för det inte! Jag har varit hos Lisa hela dagen istället och det har varit minst lika kul. Vi plockade massvis med jordgubbar i regn, började se en film som jag missade den sista kvarten på och har ätit citronfromage med gubbar, underbart gott. Det var härligt att träffa kvinnan eftersom det var ändå sen åsele jag såg hennes ansikte sist, jag planerar lite dåligt så jag har inte haft tiden för allt jag velat. Inser att jag inte har en ledig helg till skolan börjar ( även fast en innebär dansgalan ) så jag får satsa på veckorna istället but that's fine for me.

Huvudet har sprängt hela kvällen och vet inte alls vad jag har gjort för att förtjänat det, haha. Jag var så viktig med att inte cykla i regn men ändå slutar det med huvudvärk. Jag får hoppas på att det är därför att min sömn spökar igen och att jag inte blir sjuk innan skolan, skulle inte sitta så fint.

Jag började välja ut korten som jag ska skicka efter för att stoppa in i mina ramar som har suttit uppe på min vägg ett rätt bra tag. Jag trodde ärligt talat inte att det skulle vara så svårt att välja ut vilka jag ska ha. Jag vill ha alla, men logiskt nog räcker det inte till och det känns trist att behöva välja bort bilder som jag tycker så mkt om. Men eftersom jag har tagit så lång tid på mig med allting börjar jag bli less på det så nu får jag skärpa mig och ta ut några stycken och hoppas på att dom kommer inom ett par dagar så jag kan börja färdigställa mitt rum någon gång, jag längtar.



                                                            


                                  


Kommentarer
mimmi

åååh jordgubbar. :]

2008-08-11 @ 20:47:07
URL: http://miiiimmiiiii.blogg.se/
LieMie

ser ut som att ni hade det jätte mysigt! hoppas du får en fortsatt lika bra kväll.. vill också ha jordgubbar förövrigt, och det är ditt fel nu. ^^

Mvh LieMie



(Besök gärna min blogg & ställ en fråga i dagens inlägg, om du är nyfiken vill säga.)

2008-08-11 @ 20:52:06
URL: http://liemie.blogg.se/
Oxx

Det är livet bruddn!

2008-08-21 @ 18:03:54
Oxx

haha jag ska försöka ta åt mig på den där fronten! :p

Jag har redan kikat och det lär nog fortsätta, thankz anyway! ( :

2008-08-21 @ 18:04:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0