Under the cold streetlights

Planen för dagen var egentligen att cykla till Lisa och hälsa på. Dessutom har jag börjat få brist på fantasi vad gällande min träning, lr ja egentligen är jag bara less på att variera på ett par få saker så därför hade de varit ett ypperligt tillfälle att få träning genom att cykla till latikberg. Inget hindrar mig ifrån att cykla fram och tillbaka men eftersom jag vaknade så sent så kändes det inte som det roligaste att fördriva dagen med. Jag stannade hemma och har målat fönster på gammstugan och städat huset i hopp om att stina och Viktoria vill komma till mig imorgon, bara inte deras schema har blivit ändrat lr så. Jag känner varenda dag hur mkt mera tid jag ville ha att fördriva i Dorotea / lajksjön för det fanns så mkt jag ville hinna med men så lite tid, även fast jag tyckte att tre dagar var mkt.

Kräftskivan igår var jättemysig, jag har saknat att umgås med kristers på det sättet vi alltid brukar göra förut. Nu tar vi oss inte tiden lika ofta och ha middag tsm utan ses mera en liten stund istället. Det är klart, det är ju bättre än inget men jag har saknat det. Sen hade jag längtat efter att äta massor av räkor och kräftor också så det var ett stort plus i kanten! Nu har jag sett hancock med, Kenny hade nog läst mina tankar och insett att det var den bästa filmen han kunde kirra. Den var kort men rätt bra ändå, värd att se iaf. Det var en bra avslutning på kvällen dessutom, ta det lugnt och käka efterrätt till.

I miss you Viktoria Forsen.

             
                                                                                


Kommentarer
Vicky

Jag saknar dig också. Synd som fan att allt sket sig för imorgon..

2008-08-11 @ 00:22:53
Oxx

Agree, men det är bara att bita ihop och hoppas på en annan gång! puss

2008-08-21 @ 18:03:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0