With every word you say

Jag gillar inte att skicka tillbaka saker, jag trodde att mina saker som jag gått omkring och väntat på skulle passa men jag hade fel, lite mera väntan innan jag kan använda det på riktigt, tackar.

Uppstarten av engelska C idag. Jag visste om att vi skulle prata mkt engelska i kursen men inte ständigt och utanför klassrummet men det är bara bra egentligen, jag kommer inte klaga senare då jag har kommit in i det och engelskan flyter fram av sig själv, förhoppningsvis. Men just nu är jag nästan lite rädd, jag känner mig så dålig när det handlar om att prata engelska efter en hel sommar, det kommer nog att få ta sitt lilla tag och kursen hoppas jag väntar lite på mig.

Det är skönt att vara tillbaka. Även fast det öser ner regn under dagen kan jag sitta inne på stenmans med en kaffekopp i handen och prata mys med mina vänner. Jag har saknat att bara vara i deras sällskap under sån lång tid, nu är det tillbaka. Men snart kommer alla kurser komma igång och då kommer vi inte få en lugn stund över till sådant. Det gäller att vara pigg och njuta av dagarna på skolan istället, det lät som en utmaning. Puss på min klass och glädjen som dom har gett mig i veckan.


Kommentarer
Andrea

Engelska C känns jättejobbigt just nu, men det blir nog roligare med tiden hoppas jag :)

2008-08-28 @ 22:14:55
URL: http://andreeal.blogg.se/
evelina

Nu har jag laddat upp med lite bilder på bloggen! :)

2008-08-29 @ 16:39:34
URL: http://saraevelina.blogg.se/
johanna

tur att jag inte är den enda som tycker det känns lite hemskt med engelskan just nu! men det bli ju säkert bra bara man vänjer sig

2008-08-29 @ 20:33:47
Oxx

ja det tror jag också, vi måste bara komma igång (:

we can do it girls!

2008-08-29 @ 21:49:08
URL: http://oxx.blogg.se/
Oxx

i loved them! (:

2008-08-29 @ 21:49:25
URL: http://oxx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0