You were made for the big time

Nu äre äntligen spikat och klart, Jenny ska hit! Känns underbart bra med tanke på att vi inte har sett varandra på hela sommaren vilket alltid hör till. Sommaren är alltid lika med minst tre veckor med Jenny men eftersom jag bosatte mig i sthlm hela första månaden missade vi varann men nu ska hon hit, i några få dagar men det räcker gott och väl till! Min trip till lule får vi ta ngt senare, sommaren är faktiskt vare sig jag vill det eller inte, slut.

Var nyss ute på en runda och det var nog det skönaste som hände under dagen faktiskt. Rakt fram med musiken på högsta volym i öronen och bara jag och min väg, lovely. Nu börjar min ork att komma tillbaka vad gällande träningen och det känns skönt, hoppas jag ser till att det fortsätter i samma anda bara! Skulle vara underbart att komma tillbaka till dansen och inte ha tappat så mkt kondis och ha kvar min rätta inställning till lektionerna, usch vad jag saknar att dansa med folket!

Jag känner suget efter att få ha Hjalmar i mitt knä och se hans söta barn ansikte skratta, synd bara att skrutten bor i Umeå!

                                                                       


Kommentarer
Vicky

Söt onge något! ^^

verkar som om du har det mys, jag skulle behöva komma igång med någon träning jag också känner jag. Hopaps att jag också får någon ork till det snart. :)

2008-08-13 @ 13:43:05
Oxx

Men verkligen, jag ska eta han!

hahah men det kommer ska du se, vi får börja göra det tsm vettja! om vi inte pratar sönder allt vill säga haha

2008-08-21 @ 18:06:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0