Baby, don't let me go

Vi presenterade våran idé utsmyckning i samhället idag på Stenmans. Det var skönt att det blev ett annat ställe än klassrummet faktiskt. En ändring från de tråkiga rummet är värt rätt mkt, och det var riktigt roligt att lyssna på allas ideér, det var så olika och hade mkt samlade budskap i sig. Det vart lite tight om tid i slutet, så jag fick dra igenom min "pussruta" ganska snabbt, men idén är ute och mer behövs inte.

Merika och Emma hade core på friskvården idag, det var jobbigt men skönt. Särskilt när jag inte hinner med lika ofta som förut att göra egna pass för magen och rygg så fick jag gratis social träning dag, efterlängtat! I slutet hade dom en avslappningsövning, jag kunde inte begära mera, det var så gudomligt skönt att bara ligga ned och försvinna i tankarna samtidigt som kroppen vilade järnet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0