Everybody like to share

Jag håller på att ta tag i all läxa som jag har, allting som ska vara färdigt innan jul som alla lärare tror att man ska hinna med. Jag gjorde utvärderingen på gympan om Pilatesen, och det kändes hemskt att skriva ned att jag vart besviken på att markus lämnade rummet och att  vi inte fick någon feedback överhuvudtaget, men som mina vänner sa: annars lär dom sig inte vad dom ska ändra på. Det är ju precis som vi, annars vet vi inte alls vad vi gjorde som var rätt resp. fel, och eftersom iaf inte jag kände mig särskilt respekterad är det alltid bra att han får reda på det, sen om jag får IG kan jag ju se ett mönster, haha.

Jag ska lägga in en bild som ska föreställa Wallentin och Sandra i deras "äggrace", även fast det är svårt att skilja på vad som är ägget och snön kan ni alltid låtsas lite granna. För den dagen var riktigt härlig, släppa lös med snörygbyn och bli kall med vännerna, twister, fika, och frågesporten, precis sådant man kan behöva vissa dagar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0