Fly with me

Jag har varit riktigt aktiv på min sovmorgon måste jag säga, känns härligt att använda timmarna till ngt vettigt.
Jag hade redovisning om floating idag på friskvården och eftersom Eva var hemma kom Jani till undsättning och filmade hela grejen, lite speciellt var det att stå både framför gruppen och kameran. Jag känner mig inte alls nöjd. Jag var mest stressad över att inte hinna till körlektionen som bara var en liten stund efter vi börjat, men jag hann - skulle inte vilja se hur allting blev, men Jani lovade att lägga ut det på You tube sååå....haha!

Flickorna lekte med maskerna på våran miljö och säkerhet ( som egentligen bara var pepparkaksätning ) - dom är så snygga!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0