No matter what you say about life

Idag har jag bara varit omgiven av sköna människor 24/7. Jag som alltid brukar tycka att det är så långtråkigt på onsdagarna när det är bara jag och Johanna från klassen som inte har en kurs men dom senaste gångerna har jag haft det så trevligt med Sabina, och idag även en stund med Merika, jag fick så mkt glädje från dom!

Idag på friskvården lekte vi, och den bästa delen i allt var ändå SNÖRUGBYN! Att springa omkring i täckisar och bli kall i halsen och vara täckt med snö med alla härliga människor var ngt speciellt, och riktigt roligt! Jag tkr vi borde dra ihop ett gäng ( då vi är välklädda! ) och köra lite granna, det var verkligen en humörhöjare!


Kommentarer
Sofia L

jag är helt klart på! :D

2008-12-03 @ 22:21:03
Merika

Snöbugbyn var ruskigt skoj bortsett från att man blev blöt! Var trevligt också att sitta och prata med dig idag i tc=)

2008-12-04 @ 00:55:06
Merika

och jag är förresten helt på med snörubyn

2008-12-04 @ 00:56:00
URL: http://emmamerika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0