Rock on honey

Körnigen på bilskolan var råkul idag och jag gillar bara Stefan mer och mer för varje gång, dock måste jag bara påpeka att jag heller inte haft någon annan än han förutom Carola en gång, soooo jag vet inte bättre, haha. Det är så roligt att få fortsätta på nästa steg och lämna lite bakom sig, och testa massor av nya saker. Dock var jag lite virrig och försökte stänga av bilen med vindrutetorkarn, DET var kanske inte lika lyckat, hahaha.

Jag skyndade mig allt jag kunde att komma hem så fort som möjligt för att kunna kolla på skidskytte men jag inser nu att jag har verkligen inte tid. Jag är inte alls klar med nutida konsten, och är inte de minsta förberedd så det ska jag ägna min tid åt dom närmaste timmarna, om allt går som jag vill.
Mysigaste pratet idag i tc förövrigt, jag gillar mina vänner så mkt! Jah, då släng vi in ett puss för den goda sakens skull också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0