Set me on fire

Jag hade en tidig körlektion idag och det var så roligt att sitta i bilen med Stefan, eller så var jag bara trött - vem vet? Hursomhelst har jag fått en tid för halkbanan nu och precis när jag fick papperet vart jag en aning pirrig, för det känns kul att få fara till Ume och sladda lite granna med annat folk men samtidigt vill jag mer än gärna att jag ska ha med mig någon som jag känner, men det känns som att de endast är jag kvar på denna jord som inte har gjort det redan. Jag hoppas innerligt att det kommer någon människa som jag vet om, för dagen lär bli så mkt roligare då, ska du dit? hahaha


Kommentarer
sandra

hahah ska du till ume ?

2008-12-30 @ 17:24:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0