Sweet sugar

Det är middagar i massor, det känns mest som att vi far till olika hushåll och fortsätter med det eviga julmatsätandet, och jag måste nog säga att jag kommer uppskatta mera om det bjuds på ngt annat än julmat nästa gång, för jag börjar bli något less, haha!
Men det är alltid lika mysigt och trevligt att vara med släkten, det är ju trots allt som de mesta handlar om, jul alltså. Hannah är hemma över mitt jullov och det känns alltid som att vi har varit ifrån varandra i månader varenda gång vi träffas, för vi pratar i timtal, oavbrutet - but I love it!
Farmor och farfar bjöd oss på "guldbröllops middag" eller vad jag ska kalla det, och jag är så glad av tanken att dem har varit tillsammans så oerhört länge, en spark i baken åt dem!
Imorgon drar jag till Ume en sväng och trängs med alla i butiker och gör av med mina pengar, här ska spenderas gott folk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0