The moment walked away from us

Ihelgen har jag verkligen tagit det lugnt, tagit tid för mig själv - precis som jag lovade. Nu finns det:andra sidan sjön kakan, potatisbakelser, pepparkakshus ( well, vi pyntade det iaf själva, haha ), gitterbugg och mint toppar i frysen, alltså julbaket är i full gång! Jag har kollat på skidor ett antal gånger också, för det är så spännande! Det är verkligen en sport som jag kan sitta och titta på länge och njuta, själv skäms jag lite över att jag inte har tagit mig ut i spåret än, men det kommer.
Jag har även kollat på The notebook som var en av dom mysigaste filmerna jag sett, värd all tid!
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min nya IKON och njuta, puss!






                                 


Kommentarer
Ida

The Notebook är underbar!

2008-12-07 @ 22:57:04
URL: http://idaottosson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0