The world slows down

Igår var det sannerligen dansföreställningen och det har varit så roligt att höra alla snälla kommentarer från folk idag, jag blir så glad när folk är ärliga och kommer fram personligen och säger saker,det gör mig verkligen lycklig.
Det gick minsann fort igår, kläderna var uppradade och det känns mest som att man sprang ner och bytte om och klädhögen bara minskade och sen var allting -slut. Det gick fort, men en riktigt trevlig kväll var det allt!
Jag kan verkligen inte ha en bättre klass att göra sådant här med, eller personer för den delen! <3





Kommentarer
Sofia

haha jag älskar era heta mössor!

2008-12-11 @ 21:55:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0