Time for all

Jag hinner inte alls med att tiden går så snabbt. Julafton försvann i en rasande fart men det var toppen hela dagen igenom, och TACK alla söta människor som kom ihåg mig!Jag blir alltid lika överraskad och framförallt  glad när folk grattar mig, för mig betyder det massor!! Puss på er gott folk!
På juldagen firade min söta klass att jag hade fyllt arton med tårta, coola party hattar, presenter, singstar och några alkoholhaltiga drycker hann vi också klämma in, right girls? hööhh
Många söta kom ihåg mig på hotellet också för den delen, och jag fick äntligen träffa Viktoria!
En lång och mycket sen natt, men värd! Snart kommer nyår, och förhoppningvis är det iaf lite folk som har stannat kvar istället för att fara upp till fjällen och fira nyår, vilket jag har en känsla av att det är precis tvärtom solm gäller, men vi ska ha kul ändå!


Kommentarer
Merika

Grattis i efterskott!(hade tänkt skicka sms och gratta men slut på pengar)

2008-12-29 @ 14:07:36
URL: http://emmamerika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0