Until i cry

Ikväll har jag faktiskt lyssnat på mig själv  för en gångsskull och gjort nutida konst läxan, nästan hela kvällen inklusive några härliga samtal med vänner. Jag har iofs hunnit med att pynta lite granna på ett pepparkakshus men eftersom det bara är riktigt bra underhållning räknas det inte, haha. Jag har gjort läxan, men känner mig kanske inte särskilt förberedd men vi lär ju märka hur det går imorgon på stenmans där vi ska träffas, hörde ni? stenmans! Jag gillar min lärare, haha!
Innan sängen väntar ska jag lyssna igenom en super fin låt, den gör mig verkligen lugn! Jag tkr hon har en sån fin röst, och ja, äsch den fick mig att må bra helt enkelt och det räcker för mig, haha. Puss



Kommentarer
Erika

Haha vad kul! Det skulle jag vilja se :D Kram

2008-12-05 @ 09:27:54
URL: http://erikalindblad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0