Time goes back

Min dator excisterar inte längre, hårddisken är utplockad och finns för tillfället hos en annan man. Jag surar kanske lite granna i min ensamhet över allting, eftersom jag känner mig så låst utan det jag vill ha, när jag inte kan komma åt det jag vill och är van vid osv. Våran bärbara är iofs tillbaka, och det är toppen, förutom att vissa sidor inte fungerar, soooom apberget. Det känns fult att säga ngt annat, men det är klart att det är en sida jag vill ha, jag är ju inne där jämt och ständigt så jag ska inte ljuga för mig själv. Är nog bara därför att det är så lätt att hålla kontakten med alla där, usch det lät hemskt att säga, jag pratar om en communitysida här.


Annars har jag haft sista minuten shoppingen med familjen idag, och träffat trevligaste människorna jag kring samhället också, en liten glöggkväll med folk och inväntar med spänning tolv-slaget!



Kommentarer
Sofia

Mysiiigt!! :)

2008-12-24 @ 08:57:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0