Victim of a lover

Idag mina vänner var det innebandy, och jag uppskattar verkligen att dem fick till en sådan dag. Jag vet att det ligger så mkt arbeta bakom allting man gör, och därför är det jätte kul att några tog tag i det och faktiskt genomförde allting! Vi var några ur våran klass som inte var med men vi fick med oss sötfrida från tvåan, det var skönt att hon hängde på måste jag säga! (:
Vi förlorade egentligen alla matcher som vi hade men det gör inget, det var riktigt kul ändå! Jag gillar sådanna dagar som man gör ngt aktivt med klassen, jag tkr att vi håller ihop så bra på ngt sätt, det gillar vi!
Vissa körde hårt på utklädnaden ( host, diggar hulken a lot ) men vi körde på tumteluvor, en stund innan det blev as svettigt inuti och vi skippade hela ide'n men vi var det enda laget som hade västar, så vi utmärkte nog oss iaf, haha!

Elin blev råsnygg när hon färgade håret! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0