Walking on air

Igår for jag och sandra och spenderade lite pengar i Umeå.Det mesta vi hittade tror jag inte var på rea men nog hittade jag lite smått och gott från den också, sann glädje eller hur var det nu igen. Jag slapp att åka buss upp eftersom jag åkte med hannah och company och det var värt mkt, jag var inte pigg på att kliva upp massor av timmar för att komma upp på villis och sen till umeå. Men hemvägen gick riktigt fort med sandra, mysigt att vara tillsammans med henne, eftersom de var en hel vecka sen nu, ehhehe.

Tanken var att vi skulle ta "födelsedagslunchen" och äta suschi men eftersom det var fullt på suschi baren ( ja, innan vi hittade den- vissa umeåbor visste inte ens att den fanns, så vi var inte ensamma!) varenda gång vi var och kollade struntade vi i det och gick till Eurasia ( stavning?) och det är ngt gott så det gjorde inte alls så mkt. Vi hann träffa några vilhelmina bor också, evelina var bästa upptäckten och särskilt när vi fick se hennes nya klippning, hon var jätte fin!
Så tack babe, för en mysig dag, puss!












Kommentarer
sandra

naaaw :)

2008-12-30 @ 22:03:42
Anna

Måndag is the day baby! Då flyger jag till varmare breddgrader! ;)

2008-12-31 @ 15:38:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0