We're running in a big circus

Känns illa att skolverket har påpekat och skrivit i tidningen att Vilhelmina har den sämsta skolan, har vi inte ens en riktig skolplan?!Jag vet inte vad som händer, men pinsamt är det nog allt. Från plats 290 till 150, lycka till!

Jag har precis kollat på Leilas Jul för att det faktiskt är ett av mina favorit program, själva hon är så fin och sen bakar hon så gott! Jag känner verkligen att jag har kvar intresset för bakning, jag måste testa mig på ngt hon har gjort till jul känner jag, och se om jag lyckas lika bra. Om inte, mår jag inte särskilt dåligt om jag måste äta upp det själv, haha!
Vi har firat sötaste mamma på hennes födelsedag också, jag fick vara hemma för flickorna från dansen och kunna fira henne istället - tack gullungar!
Imorgon spelar vi innebandy folks!



Kommentarer
Merika

haha, jag små stör mig på lelia på hennes sett. Men tårta se god ut!

2008-12-18 @ 09:27:03
URL: http://emmamerika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0