Where are you going to sleep tonight?

Nu är jag hemma efter två dagar med massor av goheter. Vi firade Johanna som blev myndig och stor i fredags och det blev en alldeles lagom kväll, med bowling och mat och härligt sällskap - hann t.om att se idolavslutningen, så vi kan absolut säga att vi tog till vara på timmarna på ett bra sätt. Sötnosen verkade bli nöjd över kvällen, som jag, och korten kommer senare eftersom jag inte har kameran hemma, allt från bowling-battl'n och de urgoda tårtkalaset  (!)

På lördag satte vi oss i en buss och drog iväg till Ume med klassen för att kolla på Cullberg baletten, och shoppa julklappar som jag har varit så stressad över men nu är det "bortgjort", nu ska jag bara skicka vissa på posten så att dom kommer fram i tid. Vi satt på balkongen när vi kollade på föreställningen och det var inte så charmigt som jag faktiskt trodde, förfest i bussen och sen hotellet där jag blev omgiven av bara mysiga personer. Sällskapen som jag gillar till tusen, och särskilt härligt var det att träffa Evelina eftersom vi ses så sällan. Jag säger bara, tack tack för en fin kväll people, nästa gång kan jag iaf gå in lagligt, whaha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0