Your're up and down, in and out

Vi kollade på inspelningen från dansföreställningen idag och jag skrattade åt lite klantiga fel men njöt även att titta på hur duktiga alla var, dom är verkligen toppen vad dem gör och det syns så väl att folket gillar de dom gör!
Annars ska vi även visa några av danserna på fredag när det är avslutning, det känns lite delat - jag är glad över att få dansa igen men jag har precis lämnat all stress som hör till dansen och trodde att det faktiskt skulle vara över. Men en gång till får vi visa vad vi kan, sen är det efterlängtade jullovet här.

Idag har vi hunnit med att fika pepparkakor och glögg på Jonas lektion och lekt med maskerna från slutproduktionen och hastig men bra fikastund med Sofia älsklingen på Stenmans, vi glömde bort tiden rätt rejält och det var nära att hon höll på att missa bussen men då fick vi upp pulsen lite. Nu ska jag slå in lite paket och arbeta på en redovisning, over.

Jag har börjat min count-down - nio dagar kvar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0