I guess, this is my new kind of drug

Alla har gjort det, jag trodde dock inte att jag skulle haka på det otroliga bloggmönstret som är igång men yes sir, här är jag och jag har en känsla av att jag inte kommer att ångra mig heller, haha.
Det är ju trots allt riktigt skönt att kunna skriva av sig, när man har tiden, man får ut det på ett helt annat sätt. Sen är ju egentligen det smartase att berätta för folk, personer man litar på men när man själv inte riktigt vet vad det är, hur det känns är det rätt smidigt OCH skönt att kunna skriva av sig.

Jag känner mig så oteknisk ikväll, min blogg ser ut som crap och jag förstår inte särskilt mkt hur man gör heller. Inte för att det är det som är det viktiga, utseendet men det är alltid mkt roligare och underhållande, så det lär ju komma så småningom, I hope.

Det är slut på min resa till sthlm och det känns så konstigt. Jag har ju trots allt varit där omkring en månad, jag har verkligen vant mig med vad som finns där, vad man kan göra, mitt otroligt roliga jobb och att vara ensam med Olle. Men det är kanske inte slut för det, det kanske kan upprepas nästa år? Ja, mina vänner det är otroliga önsketankar.

Ngt jag verkligen kommer sakna är den otroligt mysiga promenaderna som jag brukar ta, det fanns så mkt fint att titta på samtidigt som man var ute och vandrade. Att fånga skönheten på kort kan vara lite svårt, men jag försökte.

                       Ngt jag verkligen kommer sakna är den otroligt mysiga promenaderna som jag brukar ta, det fanns så mkt fint att titta på samtidigt som man var ute och vandrade. Att fånga skönheten på kort kan vara lite svårt, men jag försökte.


Kommentarer
Alexandra ;)

Äsch de är easy cake att fixa bloggen :) de är bara att fråga så hjälper jag dig :)

Puss på dig Jennifer, hoppas du ska te åsele för de känns som vi skulle behöva prata ut!!

2008-07-16 @ 09:24:24
URL: http://barbieblonde.blogg.se/
Linda

men sötnos! :) ÄR DU HEMMA NU?!?! i sånna fall kom hit och hälsa på! :) jag är ledig och har inget för mig :P

2008-07-16 @ 11:47:47
beatrice

jag saknar dig jennifer! haha pusspuss

2008-07-16 @ 12:11:09
URL: http://thislambsellscondos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0