Nothing below, let it go

Det känns så konstigt att det går så fort ibland. Jag tkr det var nyss som jag låg nere i skummet i åsele och undrade hur jag hade hamnat där. Ett år och nu är vi där igen, jag hoppas verkligen på ett lika bra år som förra! Men samtidigt, då hade jag ju inget att jämföra med för trots allt, även fast man inte vill det är det faktiskt lätt att man gör det. Men det är klart, det är ju inget fel med de bara man inte blir besviken. Jag tror att det kommer bli nya upplevelser, nytt folk och nytt skum att bada i, riktigt bra alltså. Jag hittade mitt band från förra året ( vad sparar jag på egentligen? haha ) och jag längtar ännu mera nu. Dom hade rätt go reklam på bandet, festplatsen i åsele, lite overkill kanske men det stämmer nog trots allt.

Jag kan inte beskriva hur skönt jag tkr det är att vara hemma och bygga igen. Spika dom där spikarna, såga dom där brädorna och njuta av solen samtidigt- perfekt! Jag längtar så tills det är färdigt, jag tror det kommer bli hur fint som helst! Vi ska ha en luftgång till balkongen och man kommer ha utsikt över sjön här hemma, underbart.

Jag känner suget för att sätta på en mysig film och bara sitta ner och ta de lugnt, en riktig klassisk kärleksfilm kanske, time will tell.

                                          


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0