Together laughing, loving

Jag kan inte låta bli att tycka om det, allsång på skansen är underbart! Det är ett program som jag mer och mer börjar gilla, det drar med mig utan att jag hinner tänka. Det är nog anders, den snygge mannen som drar upp det hela. Ärligt, jag tkr han verkar ta med sig sin egen personliga stil och sätt i programmet mer än förut och jag gillar det! Jag brukar inte följa program, serier mkt men numera vet jag att jag VILL sitta framför soffan klockan åtta på tisdags kvällar och njuta av det, för det är bra. När jag var i sthlm var jag där med olle, Evelina och Johanna. Brudar som jag inte varit med på riktigt länge och se emd och anders mkt närmare än tvrutan var lovely. Jag önskar bara att jag hade fått stått lite närmare för det hade nog varit lite annorlunda men samtidigt fick vi riktigt bra platser för att komma så sent. Jag gillade kvällen och började tyvärr gilla emd lite smått, dom är nog ändå helt okej om man lyssnar på dom lite, haha.


Jag sticker imorgon igen, jag hinner knappt packa upp från väskan så ska de i mera kläder och saker. En semester med boda borg, åre och östersund lät bra i mina öron så jag hänger på. Det är bara under några dagar och det känns skönt att fara ut och göra ngt, nu när jag har haft fullt upp med jobb och underhållning ständigt i en månad känns det härligt att det fortsätter, jag blir göralös annars. SEN mina kära vänner har jag nog all tid i världen för att träffa er, för jag har längtat som en tok efter er ska ni veta! Jag ska passa in massor av tider med mina mysiga vänner och njuta av sommaren ännu mera. Med er, bara er söta varelser.




                              


Kommentarer
emy

ha en trevlig kväll

2008-07-22 @ 21:40:23
URL: http://eemye.blogg.se/
Stålmannen

Men du, detsamma vah!

2008-08-21 @ 18:01:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0