You're way too beautiful

Åsele nollåtta är förbi. Jag har längtar som en tok efter den helgen för massor av andledningar. Det mesta har förstås varit för att träffa allt folk, dom jag inte sett på år och dag men även dom nya människor man fick se under helgen. Det här året bodde jag med Ida, Andrea och Lisa och det kunde faktiskt inte varit bättre folk som jag var med! Vi hade parkerat våran husvagn utanför statoil en bit, ett ställe jag nu först har reagerat på. Vi satt inne tsm och började kvällarna och det var riktigt mysigt, bara vi och den mysiga husvagnen. Båda kvällarna var riktigt bra, rätt lite med folk på fredagen kanske och underhållningen var inte den bästa men det är ju inte de som är det viktiga, inte för mig iaf, bara jag får träffa vännerna så mår jag bra. Lördagen var helt annorlunda, där var de till att hälsa på folk stup i kvarten, underbart.

Jag gillade verkligen min helg, det vart lagomt med allt. Jag gjorde inte av med för mkt pengar, hann att titta på mkt stuff, var med människor jag inte trodde jag skulle umgås med så mkt, hittade nya kontakter, vart igenkänd som cloudberrie ( positivt lr negativit kan man ju känna ) och träffat trevligaste fotograferna. Jag hoppas verkligen att det kommer fortsätta att vara lika trevligt där för dom här två sista åren har jag inte blivit de minsta besviken på. TACK allt folk för helgen!

 
                                


Kommentarer
Lars

Det är rätt underhållande att bli igenkänd genom ett internetnick ^^ Känner folk som fortfarande kallar mig Gismya ibland när vi träffas :P



Åsele var nice i helgen, synd att jag inte såg dig där :P Var förståss inte ute så jävla mycket, satt mest inne tillsammans med nå klasskompisar :)

2008-07-21 @ 21:07:29
Anonym

Agree, dock kan det vara lite smått skrämmande ibland när man själv absolut inte alls har någon aning men det är spånt man får ta antar jag, haha.

Ja det var riktigt synd, hade varit kul att snacka lite! Äsch, du hade de säkert trevligt med dom ändå, bara man är på åsele och checkar läget ( :

2008-08-21 @ 18:01:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0