And he shines just like a star

Imorgon är det måndag och jag förstår inte alls vars min helg har tagit vägen. Jag har inte hunnit med särskilt mkt alls, ja  njutit max med Sandra iofs men nu räknar klockan bara ner, och jag ska snart sitta i skolbänken igen, vilken lycka. Jag ska nog se fram emot dansen imorgon, då vi ska köra igenom hela programmet till föreställningen. Allting går så fort, det är faktiskt snart föreställningsdagen och jag längtar ngt fruktansvärt!, samtidigt som jag vill bara gräva ned mig och gömma mig för allting,för jag är inte särskilt säker på det jag ska göra. Men jag borde inte skrämma upp mig än, det är faktiskt tid kvar.

Första teorilektionen imorgon också, hoppas det kommer vara massor av trevliga personer där som jag redan känner så jag får lite underhållning på sidan, då kommer allting gå som en dans!
Jag hittade bilder från några månader sen också, jag vill tillbaka.


Kommentarer
Sofia L

min helg försvann också! :S

2008-11-23 @ 22:13:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0