Every single day

Idag har vi haft en liten dansuppvisning för niorna som kom och besökte skolan. Jag tappade bort mig en del men i efterhand måste jag säga att jag tyckte det var rätt roligt, även fast jag var nervös as hell innan jag klev upp på scenen.
Jag har saknat att stå under scenen och vänta med spänning tills det är våran tur att ta plats, att peppa varandra och bara känna sig som en mysig grupp som snart ska upp and do our thang. Tog ett sött kort på Elin också, precis där adrenalinet stog som högst på mig, hahah.

Ikväll har jag arbetat lite med körkortsteorin och ätit ostbricka med supergoda krav vindruvor, tackar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0