Finding what they fail to mention

Olle är hemma hos sig, och vi har firat farsdag hos farmor och hemma själv med tårta och presenter. Jag är verkligen väldigt glad över min pappa och jag älskar även att se han glad, han gillade presenterna och att se hans uppskattning gör allting för mig.

Vi badade igår på badhuset, jag kom knappt ihåg hur länge sen jag var där sist, därför var det små trevligt att födriva tid där med fint sällskap. På kvällen var det middag hemma hos Carina, nanting god mat och Foot of Africa vin för min del.
Idag har vi även hunnit med att pyssla, Annelie är en sån fantasifull kvinna! Jag blir sugen på iden med scrap booking men det känns dyrt, men de lär vara värt varenda öre som man lägger ut på det, det ska funderas på.






     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0