He said, "I've seen you here before"

Hemma från en mysig helg på Vilhelmina.
Det var igår som vi firade sötaste Sandra Hedlund på hennes artonårsdag med hela klassen plus att Emma hängde på, riktigt härligt! Det vart en fin kväll och en härlig blandning av alla fina personligheter och personer som gjorde kvällen som den blev. Vi var och käkade på krogen, och det var så trevligt att samtala med alla om allt och inget, och om ingen fyller år snart önskar jag verkligen att alla kan samlas och göra ngt tsm igen, det skulle sitta mer än fint!
Hon fick presentkort på lilla hotellet, och sen var bowlingen till våran stora besvikelse abonnerad så det vart marängswich hemma hos Evelina med filmtittande, men det satte fint för min del, det var trevligt och personligt!
Jag har saknat att umgås med alla fina människor sådär igen så det var toppen, men den bästa delen enligt mig var nog trots allt att det var så pass många som kunde vara med, alla är verkligen guldklimpar i mina ögon!
Bilder från kvällen kommer snart, jag ska ge mig på körkortsboken en stund först.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0