I wanna hold you

Helgen kommer bli fullspäckad för min del, Olle och Annelie är här över helgen och det känns toppen, kan njuta av sällskapet samtidigt som jag är hemma. Just nu vill jag inget annat än att somna i min egen säng, om jag nu gör det eftersom jag fortfarande inte kan sova, jag vänder och vrider på mig men det är fortfarande panik i mig. Jag är så rädd för att det ska fortsätta, men jag stressar antagligen upp mig för ingenting igen och det går ut över sömnen, ovärt som tusan, önskar att jag kunde kontrollera det bättre.

Idag lekte Sofia och Johanna lärare på friskvården med styrkestationer, riktigt duktiga måste jag säga. Dom peppade en till uppgifterna även fast det var riktigt jobbigt och dom hade gjort till en grad där man verkligen fick kämpa. Dom kommer verkligen vara andledningen till min träningsvärk i helgen, haha.



Kommentarer
Sandra

de finns ju nå recept på apoteket mot sömnproblem hahah är typ nån rutin man ska göra innan man somnar tro jag. Hoppas att de är gratis då är de ju bara att testa på. Hoppas att din helg blir skit bra, min kommer att bli de förhoppningsvis haha ne men ludvig kommer ju bättre kan de inte bli:)

pusskram



P.S FLER BILDER I BILDDAGBOKEN !!!!!!!!!!!!! OBSOBSOBSOBS!!!!!

2008-11-07 @ 23:28:20
URL: http://wounderbaum.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0