Life in the middle

Vi hade repetition på dansen idag, där pojkarna kom och testade deras delar. Det funkade rätt bra, trots att jag hade glömt några av mina kläder, som min mamma mia kjol som inte är färdig än t.ex, tur att jag har en farmor som är duktig på att sy säger jag bara.

Resten av kvällen har jag spenderat på bilskolan och teorikväll. Jag trodde jag skulle somna innan slutet, man kan verkligen vara på topp och hålla allt fokus i 2, 5 timmar, det går bara inte! Det kändes iaf trevligt att Erika var i samma grupp som jag, då får man iaf lite sällskap som man gillar, istället bara för att lyssna på alla regler och märken. Tillbaka imorgon igen, det ser vi fram emot, eheeee.
Duschat, käkat sen middag och ska sätta mig med engelska läxan NU, hallå där stressiga liv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0