Lost my discretion

Idag hade vi i princip inga lektioner alls, så det var bara fyra ur klassen på skolan. Det var trevligt att bara vara med några brudar och sitta i tc med alla ljusen och bara prata, sådanna små detaljer som gör det hela lite mysigare helt enkelt.
Jag fick köra idag också, och jag fick testa att ha Carola, och jag tror aldrig att jag kommer att lessna på att köra bil, det är alltid en upplevelse. Särskilt när snubben i den mötande bilen kör över på min sida av vägen, smått panik kan jag säga!

Efter maten kommer mina kusiner och då ska jag leka barnvakt,men innan dess ska jag se till att påbörja mitt arbete om floating, det kommer bli spännande!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0