My my my, It's a beautiful world

Just för tillfället är körkortsboken bara spännande för varje sida jag läser, men det lär inte låta så när jag närmar mig ändamålet, då kommer jag välja andra ord med säkerhet.
Jag funderar på att se filmen jag lånade av Andre och slänga bort lite tankar i förbi farten.
Jag önskar att jag var i kennys hus egentligen, jag hann inte riktigt med natten och dagen, skulle jag kunna förlänga den skulle jag inte tveka. Annars, fina kort på fina människor från igår <3



   

    


Kommentarer
Vicky

Jag hoppas att kvällen blev som ni hade hoppats, från bilderna sett ser ni ut att ha haft en mysig kväll!

2008-11-16 @ 03:12:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0