No one knows there time

Första dan på veckan och jag och Sandra har arbetat en hel del på våran egna lektion på friskvården, det kommer bli pilates och det är både spännande och NYTT! Jag har aldrig tidigare hållit på med pilates på ngt sätt så därför kommer det bli en extra utmaning men ändå så kör jag två flugor i en smäll eftersom jag alltid har velat testa på pilates, härligt!

Resten av dagen bestod av paneldebatt och vojmånsnack. Jag vet faktiskt inte om jag vart ngt mkt klokare när jag lämnade lokalen, jag har för den delen inte så stor koll på miljöfrågan i allmänhet så värsta mkt men det var intressant iaf, och det är ju alltid positivt. Det enda var att jag blev förvånad över hur mkt personangrepp som förekom men utöver det var det två intressanta timmar.

Utvecklingssamtal och imorgon blir det performance för niorna som kommer och besöker oss, hoppas jag kommer ihåg allting bara, peppar peppar ta i trä.



         


Kommentarer
Peni

haha... jag hade ju kunnat tuta. men då hade ni troligen kissat på er, och det hade ju varit onördigt ;p

2008-11-11 @ 18:47:46
URL: http://security.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0