Say it, say it again

Ikväll har jag varit på bilskolan igen och gjort samma visa, förutom att vi hade Stefan istället för Carola och han gjorde de hela lite mer intressant, på ngt sätt. Det går faktiskt rätt fort att fördriva dom där timmarna på ngt underligt vis, även fast jag önskade att jag kunde spendera dom med helt andra saker förstås. Det är så härligt att Erika är i samma grupp som jag måste jag säga, jag har ju nästan glömt bort vilken pingla hon är, haha!
En gång kvar, men jag är lite mobbad än dom andra barnen och får ha den först nästa torsdag istället för nu på torsdag, men det är nog bara att hänga med i svängarna antar jag, haha.

Jag hinner inte med särskilt mkt nu om kvällarna inser jag, men ihelgen ska jag ge mig själv lite extra tid och äntligen se Dagboken. Alla säger att den verkligen är värd att se, så dom råden ska jag absolut följa!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0