The radio playing songs

Jag hatar när folk ska lämna mig och jag står själv kvar och stampar på stället och vill mer än allt annat följa med. Sandra har nyss kört hem ( observera, hon har kört - den söta körkortsbruden ) och det ändå som finns kvar från henne är sängen som hon låg i, och hennes goda lukt. Det har varit så mysigt att bara få rå om henne i helgen, plus att vi fick mysbesök av Sofia igår, kan det bli bättre? Inte alls, mysprat inpå natten och allt härligt därtill, det behövde jag till tusen!











Kommentarer
sandra

jag är typ töntigast, jag blir gråtfärdig hahah.

Dom förbaskade milen mellan förstör men dom ska inte övervinna oss hahah.

2008-11-23 @ 21:39:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oxx

Always one foot on the ground

RSS 2.0